Hayal Kurmak ve Ona İnanmak

Posted


Hepimizin hayalleri vardır. Ulaşmak istediği bir hedef, amaç, gaye veya erek. Adı herneyse. Bu amaca ulaşmak için elimizden gelen herşeyi yaparız. Sınırları sonuna kadar zoralarız. Kimi zaman pes ederiz. Olmayacak nasip değilmiş deriz. Birdaha denemeye çekiniriz. Korkarız tekrar eli boş dönmekten.
Geceleri hayal kurarız. Kendimizi o mevkide yada o ortamdaymışız gibi düşünürüz. Neler söyleyeceğimize karar vermeye kendi hayalimize senorya yazmaya başlarız. Başrol oyuncumuzun kendimiz olduğu bir senaryo. İstediğimizi oynatırız, istemediğimizi oynatmayız kurduğumuz hayalde. Derken uykuya dalar gideriz.
Eğer hayalin sonu mutlu bitiyorsa sanki olay gerçekmiş gibi şen uyanırız. Sanki dün gece gözlerini kapatıp reyting kaygısı gözetmeden, özgürce yazdığı senaryoya kendisi inanmaya başlar. Daha doğrusu inanması işine gelir. Çünkü gerçek hayatta yapamadığı yolunda gitmeyen işler hayal aleminde neredeyse herzaman yolundadır. Bir kahraman vardır ve o kahraman o hayali kuran kişidir; yolunda olmayan bir problemi bir süper kahraman edasıyla düzeltiverir.
Son zamanlarda uyumadan önce kurduğum hayallerin gerçekleşmediğini düşünmeye başladım. Çünkü genelde olmaını istediğim şeyler hep olmamaya başladı. Hayatta bir adım atıyorum ve geriki adımları hayal etmeye planlamaya çalışıyorum. Uykuya dalmadan önce gündüz yaşadığım olaylarım muhakemesini yapıp nerelerde hata yaptığımı bulmaya çalışıyorum.
Doğrudur yada yanlıştır bilmiyorum. İnsanın en özgür yaşadığı ve kimsenin sorgulamadığı belkide tek ortamı olan hayal dünyası kimileri için bir hastalık kimileri için bir takıntı olabiliyor. Aynı Türkiye'nin Başında olanlar gibi......

0 yorum

Yorum Gönder