Soner Bakan Dayanamadın Kavak Yelleri Yeni Şarkısı

Posted

Dayanamadım Şarkı Sözleri

Rüzgarlara sordum seni
Sarmaşıklar sardı beni
Bu soğuk şehirde tek başıma
Gözlerin olmadan yaşayamam ki

Dayanamadım alışamadı kalbim
Yokluğuna
Yalvarırım geri dön bir tanem
Mahkumum aşkına
Yıllanmış hayallerim muhtaç varlığına
Yalnız buğulu bakışın yeter bana

Yalnızlık batıyor yüreğime
Sensizlik yetiyor ecelime
Kopardın ruhu acımadan
Gözü yaşlı bıraktın ellerimi

Dayanamadım alışamadı kalbim
Yokluğuna
Yalvarırım geri dön bir tanem
Mahkumum aşkına
Yıllanmış hayallerim muhtaç varlığına
Yalnız buğulu bakışın yeter bana



2 yorum

benim adım behzat soyadım bayram.istanbul-beyoğlu-miniatürkte oturuyorum..gerçekten çook güzel şarkı.insanın içine işliyor.eşlik ediyo ummadığı bir anda şarkıya.en güzxel sesiyle.bu şarkıyı izmirdeki sevgilim melekle bizim şarkımız yaptık..artık bu şarkıyı birbirimize söylüyoruz..zaten tıpkı bizi anlatıyomuş gibi..:) soner sarıkabadayı'ya başarılar dileriz..gerçekten ç.ok güzle çıkışlar yapıyor..tebrikler..

gerçekten bu şarkı çok güzel ben ilk dinlediğimde çok beğendim soner bakan abime çok teşekkür ediyorum saol abi:DD seviliyosun :DD

Yorum Gönder