Uğur Arslan Bir Ayrılığın İlk Günü Sanırım Sözleri Dinle

Posted

canım sevgilim bugün ayrılığımız ilk günü yürüyen kocaman bir açık yarayım şimdi rüzgar değdikçe sızlıyor kanıyor her yanım nasıl ölesim var anlatamam ama senden başka birşey ile öldüremiyorum kendimi bundan bir yıl önce taksimde o mühallebicide yine susarak başlamıştı bi tek kelime bile etmeden buyurmuştu hayatlarımızın içine herşey başladığı gibi bitiyordu tek kelime bile etmeden vedalaşıyorduk. bugün ayrılığımız ilk günü sevgilim sanırım artık bende bittim. bugün bir ayrılığın ilk günü sevgilim bugün ölmezsem bir daha ölmem eminim ayrılığın ilk günü ölmeyenler bir daha ölmezler bilirim bilirim. ayrılığımız ilk günü sevgilim sana mutluluk huzur saadet kendim için allahtan saat dinlerim. bugün ayrılığın ilk günü sevgilim bugün ölmeyenler hiç ölmezler bilirim. sanırım bir şey yok aramızda acırım aşksız yıllarımıza bundan böyle eksik heryanımızla yaşarız yaşarız yaşlanırız. başıma gelmesiimkansız diye düşündüğümüz şeyleri yaşamakla geçiyor hayat aşk önce damardan giriyor sonra burnundan getiriyor insana en yakışıklı çağlarında kanıyor her yanın filmin sonu hiç değişmiyor sarılmamış yaralarla doluyor her yanın bugün ayrılığın ilk günü sevgilim ölüyorum inan kendimde değilim sokaklarda yanlız yürüyemem sabahların kör karanlığında işide gidemem artık. .. yemek yiyemem televizyon izleyemem uyamamki sensiz sen olmadan sinemaya bile gitmedim ki ben çaresiz hareketsiz ölüme yakın bir uçurumun dibindeyim. bütün cümlelerimi senin için kurmuştum ben yeni bir cümle daha kuramam bütün sevmelerimi senin için kullanmıştım şimdi kime seveceğimi bilemem ne adın geliyor aklıma ne annem ne huzur diliyorum artık kendimi için artık seyrelim tükenen dokunuşlar uzayan kırılgan sessizlik aramızda duran tedirgin tuhaf yabancılık sanıyorum biz şimdi gerçekten gerçekten ayrıldık.




84 yorum

çok güzel olmus ama orjinal klibi çok merak ediyorum bi an önce onu da yayınlarsanız cok sewinirim

çok güzel olmuşsüperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

DİĞERLERİ GİBİ HARİKAAAAA...SENİ ÇOK SEVİYORUZ...

cok güzel olmuş tek kelimeyle süper:d:d:d

cok güzel olmuş tek kelimeyke süper:d

çok güzel bir klip omuş tebrikler

bir ayrılığın ilk günü klip çok güzel olmuş.Tebrikler...

GERÇEKTEN GÜZEL OLMUŞ...GİDENİN ARDINDA KALMAK ÇOK KÖTÜ BE...

cok güzel olmuş bea :d

şarkıları süper yaa

TEK KELİMEYLE HARİKAYA NEDEENEBİLR SÜPER

SENİ COK SEVİYORUZ UGUR ABİ COK GUZEL OLMUS BASARILARININ DEVAMINI DİLERİM TEBRİKLER

YA BEN BU ŞARKIYI DİNLEMEYE DOYAMIYORUM HARİKA

yaw ben anlamadım bu şarkıyı sitede yayınlayalı üç ay oldu neredeyse daha şimdi patlama yaptı. günde 1200 kişiden fazla ziyaret var. Yorumlarınız için teşekkürler.

bitrdiniz beni. harika bişey olmuşş.zaten size hasta idim bi okadar daha oldum.hergün abartısız elli kere dinliyorum.başarılar diliyorum.

tek kelimeyle harika yürğine sağlık uğur aslan

Ayyyyhhhh İnanmıyorummm Züpper oLmuşhhh yhafff Azına sağLıq yhaaa çohq seforummmm bu Adamııı yhafff x))

çok güzel olmuş süper...tek kelimeyle harika. seni seviyoruz.

cok güzel olmuş sen biliiyorsun abi hayatı....

uğur abi ağzına sağlık çok güzel bir şiir yazmışsın.

nazlıcık   says 26 Mayıs 2009 15:34

iyiki varsın
sende olmasan
kimin şiirlerini dinlicez kulaklarımın pası silindi

iyiki varsın
sende olmasan
kimin şiirlerini dinlicez kulaklarımın pası silindi

şiir tam bir seven ve sevilmeyen insanlar için yazılmış yani ben ve KARAYILAN gibi.aşkım olduğunu satın unutma

şarkı ve şiirlerin harika allah başarının devamını getirsin GÜLAY

çok süüpper olmuş yaw ben bu adama bayılyom haa:D

Gerçekten çooookkk güzeeeel ayrıca orjinak klibinide izldm o da çok güzel çok anlamlı ve mantıklı...

Gerçekten çooookkk güzeeeel ayrıca orjinak klibinide izldm o da çok güzel çok anlamlı ve mantıklı...

Gerçekten çooookkk güzeeeel ayrıca orjinak klibinide izldm o da çok güzel çok anlamlı ve mantıklı...

ÇOKKKKKKKKKKKK GÜZELLLLLLLLLLLL OLMUŞŞŞŞ TEBRİKLER

Gerçekten çok güzel olmuş.Başarılarının devamını dilerim.Harika!Yolun açık olsun...
Ayrıca arkadaşlar güzel Türkçemizi yozlaştırmayalım!!!

rock angel   says 1 Haziran 2009 11:26

eftt jhok gsll tek kelimyle hrika mhtşm jnm yoln ack olsn
ayrca millt gsl thürkçmizi yhozlastrmyalm

yhaaa coq süperrr bir dınleyenın bıdaha dınleyesı gelıo ne yyaptın be abii

buqün Bzm ayrıLıımzn iLk qüNü ben ağLaım Yha :'(

her şiiri gibi buda muhteşem olmuşş

süper olmuş dinleyen bi kez daha dinlesin mesela ben ole yapıyomm

süper olmuş gerçekten.uğur abi süpersin ya . başarılarının devamını dilerim yüreğine sağlık.

yha çok süper bi şarkı olmuş yha arkadaşlar pcsinde bu şarkı olan var mı eğer varsa msneden bana yollayabilirmi adresimi veriyim buse.ipk@hotmail.com nolur varsa ekleyin beni verin çok teşekkür ederm

sewmiorum bana açıklama yapma dinlemek istemiorum ayrılmadım ama işte bu sözlerle senden ayrılıorumm bana güvenmeyen inanmayan aşkıma lafım yok bundan sonna elvedaaa serserimm elvedaa !

bence süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
kilipteki kızla çokkkkkkkkkkkkkkkk yakişmisinız

gerçekten harika olmuş her şiiri harika ugur aslanın ve bir ayrılığın ilk gününde arada söylenen şarkı kımsını söyleyen çok güzel söylemiş : başarılarınızın devamını dilrim :)

sen tam bir aşk adamısın uğur abi.mükemmelinde ötesinde bir şiir olmuş.ağzına sağlık

çoooooooook güzel olmuş diger şarkıları gibi ugur abiye başarılar dilerimmmmmmmmmm

ben mine doğanay klibi ilk defa dinlediğimde bağımlısı oldum.ve her gün dinliyorum.çok beğendim

ben mine doğanay klibi ilk defa dinlediğimde bağımlısı oldum.ve her gün dinliyorum.çok beğendim

ben mine doğanay klibi ilk defa dinlediğimde bağımlısı oldum.ve her gün dinliyorum.çok beğendim

ben mine doğanay klibi ilk defa dinlediğimde bağımlısı oldum.ve her gün dinliyorum.çok beğendim

ben mine doğanay klibi ilk defa dinlediğimde bağımlısı oldum.ve her gün dinliyorum.çok beğendim

Klibi ilk defa dinlediğimde bağımlısı oldum.ve her gün de dinliyorum.çok beğendim

süper ben ilk dinlediğim gün bayıldım neredeyse uğur arslan 1 numara ben ce şarkıları demet akalınaa bin basar

coooooooooooook güzel olmuş uğur abi biricik yeğenin boro

sarkı süperrrrrr tebrikler yalnız yayınlayan arkadas bazı yanlışlıklar yapmış cümleler eksik yine yayınladıı için teşekkürler

Bu mükemmel şiiri dün ayrıLdığım (buqn 2.gün) Mert^ime qönderiyorum. PisPic^im Seni Çook Seviyorum.!! Sensz Hayat Geçmiyo,OLmuyo,Yapamıyorm.!!! Seni İstiyorum,Senii.!
Seni Seviyorum Mert.
Ezqi..
Uğur Abi Harikasın.. Her şeyiyLe süper oLmş.. TebrkLer..

çok güel olmus mükemmel ya iyerleri gibi rty

ugur abi seni ben ve ailem çoooooooook seviyoruz şarkılarını ve programlarını begeniyoruz

gerçekten süper olmuş bu şarkıyı sewgilisinden ayrılınan herkez için süperrrrrrrrrrrr

nursena bugüne kadar hayatımda en sevdiğim şarkı bu

abi haimizden anlayan tek insansın helal sana

süper olmuş zaten sizin hayranınızım sizden ne olsa dinlenir harikasınız

ugur bu şarkı sana gelsin seni deliler gibi seviyorum ama kıymetimi anlayamadın
ezgi

bu neya insan defalarca dinlemeekten bıkmıyo ssssüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüppppppppppppppeeeeeeeerrrrrrrrrr.......

süper olmuş tebrikler seni çok seviyoruz uğur abi

gerçekten harika olmuş duygularımıza tercüme oluyorsunuz uğur abi seni çok seviyoruz...

süper olmuş tebrikler seni çok seviyoruz uğur abi

bugün ayrılığımızın 2.günü beni aldatmana ve sevmemene rağmen seni hala çok seviyorum AŞKISI dönmeyeceğini bile bile bekliyorum

süper bişi...ölümsüz aşklar varda ölmeyen aşık var mı...???

müthiş yani başka ne diyim bayılıyorum şiirede şarkıyada..

harikasın ya

ne dionus lan dehşet biŞi...

ben bu şarkıyı ilk dinlediğimde ayrılığımın ilk günüydü. allah kimseyi ayrılığın ilk günü böyle bir şarkı ile karşılaştırmasın

şiir çok güzel olmuş uğur abinin yorumuna hayranım yazarken ellerine,okurken yüreğine ve ağzına sağlık

harika olmuş ama bir şey merak ediyorum şarkıyı soylüyor

harika olmuş ama bir şey merak ediyorum şarkıyı soylüyor.SENİ COOOOK SEVİYORUM

harika olmuş ama bir şey merak ediyorum şarkıyı soylüyor.SENİ COOOOK SEVİYORUM

harika olmuş ama bir şey merak ediyorum şarkıyı soylüyor.SENİ COOOOK SEVİYORUM

harika olmuş ama bir şey merak ediyorum şarkıyı soylüyor.SENİ COOOOK SEVİYORUM

harika olmuş ama bir şey merak ediyorum şarkıyı soylüyor.SENİ COOOOK SEVİYORUM

lafı bile olmaz tek kelimeyle şahaneeeee

lafı bile olmaz tek kelimeyle şahaneeeee

yaaa çok güsel fesbukta bunun ilk aşk filminden alıntılar yapıp kısa halini yapmışlar onu ne zaman izlesem ağlıyorum bazı kişiler geliyo aklıma ama ne çare ayrılmışız bi kere maviş gözlüm seni çooooook seviyorum AŞKIM

yaşanabilecek en büyük acılardan birini çok harika bi şekilde dile getirmiş ve yine yaptığının hakkını vermiş tebrik ediyorum

ya bir şarkı bukadarmı güzel ola bilir be offffffff

ARKADAŞLAR ŞARKIYI '' SERDAR SEVİNÇ GİTAR'' SÖYLÜYOR...FOX TV SU GİBİ PROGRAMINDAKİ ERKEK VOKAL YANİ...

aslında herşeyi intikam için yapmıştı ama şimdi benim yüreğimdeki acı ondada var ikimizinde canı acıyobiz asla beraber olamcaz heralde bende teselliyi bu şiirde buluyorm çok güzel helal olsun waallaa

tek kelimeyle

süpersin seni seviyoruz

Yorum Gönder