Allah'a Gitmezsen !!! Acı ve Keder'in Nedeni

Posted


Adamın biri her zaman yaptığı gibi saç ve sakal tıraşı olmak için berbere gitti. Onunla ilgilenen berberle güzel bir sohbete başladıral. Değişik konular üzerine konuştular. Birden Allah ile ilgili konu açıldı...

Berber; "bak, ben senin söylediğin gibi Allah'ın varlığına İNANMIYORUM."

Adam: "Peki neden böyle diyorsun?"

Berber: "Bunu açıklamak çok kolay. Bunu görmek için dışarı çıkmalısın. Lütfen bana söylermisin, eğer Allah var olsaydı, bu kadar çok sorunlu, sıkıntılı, hasta insanlar olur muydu, terk edilmiş çocuklar olur muydu? Allah olsaydı kimse acı çektirmez, birbirini üzmezdi. Allah olsaydı, bunların olmasına izin vereceğini sanmıyorum..."

Adam bir an durdu ve düşündü. Gereksiz bir tartışmaya girmemek için cevap vermedi. Berber işini bitirdikten sonra adam dışarı çıktı. Tam o anda caddede uzun saçlı ve sakallı bir adam gördü. Belkide adam aylardır tıraş olmadığı belliydi. Adam berberin dükkanına geri döndü.

Adam: "Biliyor musun ne var, bence berber diye bir şey yok"

Berber: " Bu nasıl olabilir ki? Ben buradayım ve ben bir berberim."

Adam: "Hayır, yok. Çünkü olsaydı, caddede yürüyen uzun saçlı ve sakallı adamlar olmazdı."

Berber: "Hımmm... Berber diye birşey var ama o insanlar bana gelmiyorlarsa, ben ne yapabilirim ki?"

Adam: "Kesinlikle doğru! Püf noktası bu! Allah var, ve insanlar ona gitmiyorsa, bu gitmeyenlerin tercihi. İşte dünyada bu kadar acı ve keder olmasının nedeni!"

0 yorum

Yorum Gönder